TRAINING COMMUNITY MANAGEMENT

Optimaal Social Media beheren? In de training Community Management van Online en Overal leer je een community te creëren, mensen te activeren en zo de doelgroep aan je te binden. Breng de activiteiten rondom Social Media  naar een hoger niveau. De waardevolle relatie die je opbouwt met (potentiële) klanten en opdrachtgevers zorgt voor een community met ambassadeurs die bijdragen aan je omzet.

Resultaat: Na deze community management-training kun je een community creëren, succesvol je doelgroep binden & boeien en de doelgroep activeren naar de aankoop van je dienst of product.
Wat levert het op: Een waardevolle en duurzame relatie met én tussen (potentiële) klanten en opdrachtgever. Een community die jou aan meer omzet kan helpen.

Na deze training

– Heb je inzicht in hoe je een goede tone of voice gebruikt
– Weet je hoe je de doelgroep kunt benaderen
– Kun je ervoor zorgen dat je positieve reacties ontvangt en dat jouw content gedeeld wordt
– Beschik je over de vaardigheden om een professionele webcare te verzorgen
– Ben je op de hoogte van alle do’s en dont’s van het Community Management
– Kun je een community opbouwen, die je vervolgens kunt inzetten als ambassadeurs

Voor wie is deze training?
Deze Community Management training is geschikt voor iedereen die al geruime tijd actief is op Social Media.
Iedere deelnemer gaat in de training aan de slag om het geleerde direct in de praktijk te brengen. Om iedere deelnemer genoeg tijd en aandacht te kunnen geven, is de maximale groepsgrootte beperkt tot 12 personen.

Benieuwd hoe anderen trainingen hebben ervaren? Bekijk de reacties van andere deelnemers.

Wil je meer informatie of deze training binnen het bedrijf organiseren? Bel  dan naar 06-47870995.